Toimitus- ja sopimusehdot

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään 2-3 seuraavan arkipäivän aikana.
Noudettaessa toimituspaikasta, ota yhteyttä sähköpostitse katja@katjakoo.fi, niin sovitaan noudosta.
Toimituskulut
Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja. Mahdollisen palautuksen tapahtuessa asiakas vastaa postikuluista. Huonekalujen toimitusmaksu sovitaan aina erikseen, myös mahdollista noutaa tuote paikanpäältä, ota yhteyttä katja@katjakoo.fi, niin sovitaan tuotteen noutamisesta erikseen.
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa.
Maksutavat
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 100 euroa, emme veloita toimituskuluja.
Tuotteen palautus

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Pakkaathan tuotteet huolellisesti, erityisesti jos ne ovat helposti särkyviä, mieluiten niihin paketteihin joissa ne ovat saapuneetkin.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin katja@katjakoo.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.